Darujeme částku 5 % z Vašeho nákupu občanskému sdružení Pomocné tlapky.
|
Diskuse a hodnocení
Budeme rádi, pokud nám pomůžete v inovaci našich výrobků a služeb, napište nám, co se Vám líbí nebo nelíbí. Co byste změnili a co Vám chybí? Váš názor nás zajímá.
Pokud máte dotazy k našim výrobkům či službám, rádi je zodpovíme, budeme také rádi za Vaše hodnocení.
Díky
tým 4dox
hnědá barva
Datum: 13.5.2012 12:50:33
Vložil: Andrea
Dobrý den, vybrala jsem si u vás norský postroj a moc se mi líbí vámi nabízená kombinace hnědá (popruh) + perlová (podšívka). Avšak hnědou barvu jsem v nabídce nenašla. Je tam jen skořice a capucino. Mohu se tedy zeptat, zda je hnědá barva k dispozici? Můj pejsek má totiž srst barvy pšenice a tak se mu hnědá hodí nejvíce.
Moc děkuji za odpověď.
Odpovědět
|
|
|
Re: hnědá barva
Datum: 13.5.2012 16:40:57
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Andreo,
hnědý popruh není k dispozici. Máme v nabídce skořicový. je to také pěkná hnědá ( vybrali jsme právě tuto, protože je výraznější než klasická hnědá a měli jsme po ní větší poptávku), myslím, že by se pejskovi taky hodila. Případně můžete udělat obrácený výběr. Hnědá podšívka a cappuccino popruh. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Batoh
Datum: 2.5.2012 23:31:05
Vložil: Gábina
Dobrý večer,jak jsou velké ty batohy?Díky
Odpovědět
|
|
|
Re: Batoh
Datum: 6.5.2012 10:39:01
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Gábino. Jedná se o středně velký batoh. Výška je 44 cm, šířka měřeno dole na dně je 37 cm a hloubka také měřeno na dně je 15 cm. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Tričko
Datum: 25.4.2012 16:17:57
Vložil: Nikol
Dobrý den moc se mi líbí vaše stránky. Jen mám dotaz jestli lze na zadní část trička vyšít jméno psovoda a psa. Předem děkuji za odpověď.
Odpovědět
|
|
|
Re: Tričko
Datum: 25.4.2012 21:35:14
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Nikol,
s výšivkou na záda trička není problém. Maximální délka výšivky může být 28 cm. Napište si to prosím do poznámky u objednávky. Uvedená cena zahrnuje tričko s výšivkou tlapek nebo textu vpředu nebo obrázku. Pokud byste chtěla větší text na zádech, prosím počítejte s mírným příplatkem, například 50 Kč (záleží na délce textu). Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
obojek pro štěně
Datum: 7.4.2012 19:44:31
Vložil: Petra
Dobrý večer,
předem bych Vás chtěla moc pochválit. Vaše výrobky jsou naprosto úžasné. Objevila jsem stránky úplně náhodou a jsem z nich opravdu nadšená. K mému dotazu, Máme doma 5 měsíční mimino Stafordšírského bulteriéra a délku obojku má 50 cm a stále rosteme.:-D
Bylo by možné vyrobit klasický obojek v rozmezí 50-60 cm, aby nám z něj za 2 měsíce nevyrostla?
Nechce se mi čekat, až "budeme dospělí."
A ještě o jednu věc jsem chtěla poprosit. Již jsem se dívala do Vaší nabídky barev a vzorů. Chtěla bych zkombinovat bílou a růžovou. Ale ve vzorníku popruhů jsem našla pouze nejsvětlejší barvu Champagne. Mohla bych si na Vás vymyslet bílý popruh obojku nebo je možné vybírat pouze ze vzorníku?
Předem moc děkuji za odpověď. Přeji krásné Velikonoce a spousty spokojených zákazníku.
S pozdravem Petra
Odpovědět
|
|
|
Re: obojek pro štěně
Datum: 8.4.2012 10:27:50
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Petro,
těší nás Váš zájem :-)
Co se týče rozměru obojku pro štěně - ano 50-60 cm lze vyrobit, to není problém. Jen to prosím zadejte takto do objednávky, případně připojte komentář do poznámky. čím více informací máme, tím lépe.
Co se týká bílého popruhu - tento už není v nabídce. Vhledem k nízké poptávce po bílém popruhu jsme ho zaměnili právě za chamapgne. Tak doufám, že si vyberete ze současné nabídky popruhů. Kdybyste měla dotazy, jsme Vám k dispozici. Hezké Velikonoce i Vám. Tým 4dox
Odpovědět
|
|
|
Koně
Datum: 3.4.2012 21:51:50
Vložil: Zuzka
Dobrý den, moc by se mi líbilo, kdyby jste v budoucnu vyráběli i ohlávky pro koně, které by byly tak krásné, jako vaše obojky. Se jménem, případně i s tel. číslem. Ohlávka je vlastně také jen popruh a pár přezek :-), podšité i nepodšité. Díky za odpověď a přeji mnoho úspěchů.
Odpovědět
|
|
|
Re: Koně
Datum: 4.4.2012 21:05:55
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Zuzko,
v ohlávce nevidím žádný problém, už jsme i nějaké vyráběli. pošlete mi prosím na Vás e-mail, na tuto adresu iva@4dox.cz
poslala bych Vám instrukce, kde koně změřit a pak si vyberete barvy, materiály a případně také výšivku. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
soutěž
Datum: 3.4.2012 9:10:51
Vložil: sarafín
Dobrý den, mám dotaz k hlasování právě probíhající soutěži. Jak je možné, že již potvrzené hlasy, najednou neodpovídají původnímu počtu? Děkuji za odpověď
Odpovědět
|
|
|
Re: soutěž
Datum: 3.4.2012 20:12:01
Vložil: Petr
Dobrý den
Nás automatický monitorovací systém vyhodnotil určitý počet hlasů jako podvrhy, což se při naší kontrole potvrdilo - jsou tam bohužel celé sady hlasů, zaslaných prokazatelně za účelem umělého zvýšení úspěšnosti pejska. (monitorujeme celou řadu parametrů, podle kterých to lze spolehlivě poznat).
Protože se snažíme o regulérnost soutěže, provedli jsme dnes ráno zásah a podvržené hlasy jsme zneplatnili.
Odpovědět
|
|
|
Postroj
Datum: 24.3.2012 19:24:21
Vložil: Lenka
Dobrý den budete mít v nabidce světle modrý popruh?? Děkuji
Odpovědět
|
|
|
Re: Postroj
Datum: 25.3.2012 10:30:42
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Lenko,
ne nebudeme. Máme v sortimentu středně modrou. Je to moc pěkná barva. Hezký den
Odpovědět
|
|
|
kšíry
Datum: 21.3.2012 15:00:58
Vložil: Aneta
Omlouvám se že to je tak divně napsaný. Kdyby jste začali vyrábět i tento druh kšírek bylo by to super. Děkuji
Odpovědět
|
|
|
kšíry
Datum: 21.3.2012 13:53:28
Vložil: Aneta
Dobrý den a nezačnete dělat i tento druh kšírek?? Děkuji http://www.3dzverimex.cz/media/upload/1000x1000/product/42/21340-postroj_mojave_d_ring-wm2-5-10.jpg
Odpovědět
|
|
|
Re: kšíry
Datum: 22.3.2012 19:08:03
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Anetko,
tento typ postroje do sortimentu zařazovat nebudeme. Je velmi obtížné změřit psa, aby pak tento postroj dobře pasoval. Postroj je totiž vycentrován na zádech do jednoho bodu a to je velmi obtížné naměřit. Myslím, že naše 4 typy postrojů budou dostatečné. hezký den
Odpovědět
|
|
|
vodítko
Datum: 17.3.2012 14:21:09
Vložil: Aneta
Dobrý den nebudete dělat i jmena na kožené vodítka? Děkuji
Odpovědět
|
|
|
Re: vodítko
Datum: 17.3.2012 17:03:09
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Aneto,
kožené produkty připravujeme zpět do sortimentu, je to otázka cca 2 měsíců. Pak nebude problém jméno i na kožené vodítko. Hezký den
Odpovědět
|
|
|
taska pres rameno
Datum: 12.3.2012 22:16:07
Vložil: Iveta
Dobry den, rada bych se zeptala. Neplanujete v budoucnu provadet vysivky na mensi tasky, nez je batoh nebo vami nabizena taska na cvicak? Myslim tim takovou tu mensi tasku pres rameno. Neco jako toto: http://tasky-a-aktovky.heureka.cz/adidas-spo-mini-bag/galerie/ ... Ono tahat s sebou na beznou prochazku vse v batohu, nebo naopak jen po kapsach neni tak uplne prakticke;-) Prave takovato taska, je tak akorat, na bezne potreby pri prochazce se psem (pamlsky, sacky ba exkrementy, par drobnosti k uce, mobil...)...nemluve o tom, ze mate stale volne obe ruce. Dekuji za odpoved.
Odpovědět
|
|
|
Re: taska pres rameno
Datum: 13.3.2012 19:30:19
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Iveto,
velmi vítáme návrhy na nový sortiment. Urcite se nebudu bránit zařadit do sortimentu nové tašky. Prověřim možnosti a zkusíme něco vymyslet.
Přeji hezký den
Odpovědět
|
|
|
Trička
Datum: 11.3.2012 21:30:47
Vložil: Aneta
Dobrý večer, moc se mi líbí dámská trička s výčivkou. Ale málokdy se trefím do velikosti triček (potřebuji delší stříhy), můžu se tedy zeptat na značku triček, abych si je někde mohla pak zkusit. Děkuji
Odpovědět
|
|
|
Re: Trička
Datum: 12.3.2012 20:47:48
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý večer Aneto, používáme značku Roly. Jsou velikostně menší, je potřeba brát cca o 1 číslo větší velikosti. Ale právě tyto trička jsou delší, proto jsme je zařadili do sortimentu. Já mám taky radši delší trika. Mrkněte na velikostní tabulku, případně mi písněte velikost přes prsa a požadovanou délku trika - poměřím je a doporučím Vám velikost. zdravím,
Odpovědět
|
|
|
obojek
Datum: 9.3.2012 19:34:25
Vložil: Aneta
Děkuji já jen že kamarádka scháněla kožený obojek tak se ptám. Jinak od vás mám uzavřený obojek a je perfektní :)
Odpovědět
|
|
|
Re: obojek
Datum: 10.3.2012 10:52:35
Vložil: Iva - 4dox
rozumím, přeji hezký den. Těší nás, že jste spokojená.
Odpovědět
|
|
|
obojek
Datum: 9.3.2012 16:06:19
Vložil: Aneta
Dobrý den chci se zeptat proč už neděláte obojky kožené?? Děkuji
Odpovědět
|
|
|
Re: obojek
Datum: 9.3.2012 19:09:41
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Aneto,
individuálně kožené obojky zařízujeme, ale ve stálé nabídce je nemáme. Vytíženost naši výroby je enormní a musíme selektovat sortiment, abychom dodávali výrobky v termínech. Budeme kupovat nové šicí stroje a kožené obojky zřejmě zařadíme zpět do sortimentu. Je to otázka asi 2-3 měsíců. Pokud ale máte požadavek na kožený obojek, tak Vám jej zařídíme. to není problém. Písněte mi prosím info na iva@4dox.cz hezký den
Odpovědět
|
|
|
postroj
Datum: 7.3.2012 11:27:33
Vložil: Zuzana
dobrý den, dalo by se vyrobit postrojek se jmenem a tel.císlem i na praž.krysaříka? děkuji Zuzana
Odpovědět
|
|
|
Re: postroj
Datum: 7.3.2012 22:13:10
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den, nejužší popruh, který používáme je 1,5 cm, pokud si myslíte, že by to bylo ok, tak vyrobíme. Dělali jsme postroje pro čivavy.
Nyní zavádíme do sortimentu i jiné typy postrojů, než norský, možná budou vhodnější. Máte představu, jaký typ postroje byste chtěla?? Případně mi prosím pošlete na Vás e-mail a já Vám pošlu fotografie jiných druhů postrojů. Můj e-mail je: iva@4dox.cz
zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Deka z mirovlakna - barvy
Datum: 2.3.2012 17:45:58
Vložil: Iveta
Dobry den. Chtela jsem se zeptat jestli planujete rozsirit nabidku barev u dek z mirovlakna o dalsi barvy. Konkretne mne zajima barva cerna a piskova (bezova).
Dekuji za odpoved.
Odpovědět
|
|
|
Re: Deka z mirovlakna - barvy
Datum: 2.3.2012 19:36:37
Vložil: Iveta
Samozrejme muj dotaz byl na deky z mikrovlakna. Omlouvam se, nejak mi to "k" vypadlo;-)
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Deka z mirovlakna - barvy
Datum: 2.3.2012 19:50:29
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Iveto, uvažujeme o béžové, bylo by to v horizontu asi 2-3 měsíců. Černou myslím zatím ne, uvidíme časem. V černém provedení máme flaušové deky, ale ty nejsou tak praktické, pokud to máte pro pejska, tak jednoznačně doporučuji mikrovlákno. Chlupy se snadno vyklepou. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Obojek pro štěně
Datum: 1.3.2012 1:53:08
Vložil: Linda
Dobrý den, zrovna jsem na pejskařských stránkách narazila na Vaši reklamu a jsem nadšená! Chtěla bych se zeptat, jak velkou rezervu přidáváte k obojkům pro psy? Máme doma malou, tříměsíční, fenečku, proto předpokládám, že se nám krček bude rychle zvětšovat. Používáme pro ni teď obojek velikosti 22 - 35 cm, stažený na minimum. Bylo by možné u vás objednat podobný rozsah obojku (prozatím spíše bez podšívky)? Děkuji za odpověď, Linda.
Odpovědět
|
|
|
Re: Obojek pro štěně
Datum: 1.3.2012 19:11:37
Vložil: Linda
A ještě jsem se chtěla zeptat, jestli by bylo možné nechat na obojek (sytě růžový) nechat telefonní číslo vyšít barvou baby růžová (aby nebylo číslo tolik výrazné) a jméno fenky černou - tedy použít dvě barvy výšivky na jeden obojek. Děkuji za odpovědi.
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Obojek pro štěně
Datum: 1.3.2012 21:53:33
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Lindo,
moc nás těší, že jste nadšená !!!
Obojek s rozsahe přepnutí 22-35 cm samozřejmě vyrobit lze, dobrou volbou je obojek bez podšívky. Pokud je velké přepnutí docháze ke zdvojení popruhu s podšívkou, což není ideální.
Záleží, jak dlouhou výšivku si budete přát, pokud se bude jednat o jméno a telefonní číslo, dá se předpokládat, že posuvka při stažení obojku na 22 cm bude zasahovat do telefonního čísla, což ve finále ničemu nevadí, protože si posuvku budete posouvat, jak bude fenka sílit. Až budete mít povoleno na 28-30 cm, nebude posuvka do výšivky zasahovat vůbec. Dvoubarevná výšivka není standart, ale pokud je to Vaše přání, tak Vám to rádi zhotovíme. Jen to prosím uveďte do poznámky v objednávce. V případě dalších dotazů jsem Vám ráda k dispozici. Můžete mi ještě prosím napsat, na jakých stránkách jste na nás narazila - je super dostat nějaký feedback na naši reklamu, dokážeme pak lépe vyhodnotit efektivitu inzercí. Předem díky a přeji hezký večer.
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Re: Obojek pro štěně
Datum: 5.3.2012 21:46:31
Vložil: Linda
Inzerci na 4dox jsem našla na http://www.cz-pes.cz/cl-2010082201-q-Vas-pes-se-jiz-nikdy-neztrati! , což se dívám, že bude asi Váš článek :) Jakmile doma domluvíme podrobnosti, ihned provedu objednávku, těšíme se na obojek, který bude zdobit to naše zlobidlo :) Děkuji za odpověď a přeji Vám příjemný den, Linda.
Odpovědět
|
|
|
nová výšivka
Datum: 16.2.2012 13:23:53
Vložil: Jindřiška
Dobrý den,nenašla jsem ve vaší nabídce výšivku Entlebušského salašnického psa, ani nic co by této rase bylo podobné,je možné tuto výšivku vyrobit?děkuji
Odpovědět
|
|
|
Re: nová výšivka
Datum: 16.2.2012 22:22:23
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Jindřiško,
je mi líto, ale pokud jste si nevybrala z našich výšivek, asi nebudeme moc sloužit. Vyšívací programy jsme zakoupili od dodavatele z USA. My programy na výšivky nevyrábíme, je to dost náročná grafická práce. Zdravím.
Odpovědět
|
|
|
Poděkování
Datum: 15.2.2012 19:46:17
Vložil: Aneta
Tak jsem si tu nechala udělat obojek a vodítko a je super :) až vyroste Lentilka nechám udělat norský postroj,kamarádka si ho pořídila a pochvaluje si ho.
Odpovědět
|
|
|
Re: Poděkování
Datum: 16.2.2012 22:20:46
Vložil: Iva - 4dox
Děkujeme moc za hodnocení, velmi nás těší Vaše spokojenost. Lentilka je úžasná.
Odpovědět
|
|
|
nová výšivka
Datum: 11.2.2012 18:51:59
Vložil: Erája
Dobrý den, mohli byste udělat i výšicku, kterou nemáte v nabídce? Jedná se mi konkrétně o holandského ovčáka. Děkuji
Odpovědět
|
|
|
Re: nová výšivka
Datum: 12.2.2012 22:43:58
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den,
holandského ovčáka v nabídce vyšívacích programů nemáme. Ale mohu nabídnout belgického ovčáka. Pokud byste chtěla jiné barevné provedení, tak to není problém. Toho belgického si můžete prohlédnout v nabídce výšivek - výšivky se psími motivy /psi - a je na první straně skoro dole. Zdravím.
Zdravím.
Odpovědět
|
|
|
vodítka
Datum: 8.2.2012 22:43:00
Vložil: Lucie
Zdravím,chtěla jsem se zeptat,jestli byste mi udělali vodítko s "rozdvojkami" pro tři psy?? Chtěla bych to i s vyšitím.. mám tři pesany a když jdeme někde,kde je vodítko potřeba..spleť tří vodítek je strašná..toto by bylo naprosto skvělé..děkuji moc :-)
Odpovědět
|
|
|
Re: vodítka
Datum: 9.2.2012 19:22:21
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Lucie,
prověřovali jsme ve výrobě Váš dotaz. Nevím, jak jsou pejsci velcí, jakou šíři popruhu a velikost kovových komponentů byste potřebovala. Ale šlo by vyrobit: na roztrojené straně bychom použili popruh šíře 2 cm, ty se nám vejdou všechny tři na větší obrtlík. Z horní vodící strany bychom mohli použít popruh šíře 2,5 cm i 2 cm. To by záleželo na Vás. Prosím, napište nám na iva@4dox.cz, jak máte velké pejsky. Ale určitě by to vyrobit šlo, nějak si poradíme. Zdravím a přeji hezký večer.
Odpovědět
|
|
|
panske triko a civavi satek
Datum: 28.11.2011 6:24:19
Vložil: Marketa
Dobry den, mam dva dotazy: Prvni, je mozne nechat si vysit i vysivku na panske tricko? (mate v nabidce jen damske) a druhy, sijete i satky na civavu? jeste ji zmerim, ale myslim, ze i ta nejmensi velikot ji bude velka.
Dekuji Marketa
Odpovědět
|
|
|
Re: panske triko a civavi satek
Datum: 28.11.2011 9:02:42
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Markéto,
trika pánská můžete vybírat zde:
http://www.svysivkou.cz/panske-triko-vysivka.aspx
šáteček můžeme vyrobit na míru, to není problém. Nejmenší šátečky jsou vhodně i pro yorksheerky, pokud máte ještě menší čivavu, tak nám dejte rozměry. Upozorňuji, že šátek musí jít zavázat, nejdelší strana tedy musí být dlouhá: obvod krku x 3 (přibližně). Zdravím,
PS: nově máme tmavě růžovou na šátečky a také budeme mít tento týden světle fialovou a tmavě fialovou. Pokud byste chěla tyto - lze.
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: panske triko a civavi satek
Datum: 28.11.2011 23:19:09
Vložil: Marketa
hezky vecer, dekuji. ms
Odpovědět
|
|
|
výšivky
Datum: 20.11.2011 12:47:58
Vložil: Jaroslava Burešová
Dlouho jsem na stránkách nebyla. Od počátku prošla firma obrovským rozvojem - takový velký výběr výrobků a nádherných výšivek jsem nečekala.
A navíc charita, která podle mne skutečně doputuje tam, kam má. To není o velkovýrobě, ale o srdíčku.
Odpovědět
|
|
|
Re: výšivky
Datum: 20.11.2011 19:30:21
Vložil: Iva - 4dox
:-):-):-)
Odpovědět
|
|
|
Obojek s reflexními paspulemi
Datum: 13.11.2011 10:12:49
Vložil: Eva
Dobrý den, chtěla bych objednat 1,5cm široký obojek asi bez podšívky, ale s reflexními paspulemi, které jsem viděla ve Vaší fotogalerii. V objednávce je ale nabídka jenom na reflexní výšivku. Prosím, děláte i to lemování?
Odpovědět
|
|
|
Re: Obojek s reflexními paspulemi
Datum: 13.11.2011 12:37:30
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Evi,
vyrábíme obojky s reflexními vetkávanými páskami, ale máme pouze v černé v šíři 2 cm. Dále nabízíme reflexní paspule - to jsou takové měkké plastové lemovky, které všíváme na boku popruhu a podkládáme podšívkou nebo zase popruhem. Tyto paspule nabízíme pouze u obojků polostahovacích nebo uzavřených. U obojků klasických (zapínání na plastovou nebo kovovou sponu) tahle možnost není, protože paspule se nám nevejde do spony. Pokud by pro Vás byl ok popruh šíře 2 cm (bez podšívky je to 2 cm s podšívkou je to asi 3 cm), tak můžeme nabídnout černé provedení s refl. páskami. Jinak 1,5 cm popruh tedy v provedení obojků uzavřeném nebo polostahovacím. Hezký den.
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Obojek s reflexními paspulemi
Datum: 13.11.2011 13:14:08
Vložil: Eva
Moc děkuji za rychlou odpověď. Ještě by mě zajímalo, jestli obojky bez podšívky jsou i černě lemované. líbil by se mi ten z fotogalerie na str. 4 hned první "Sindy". Nebo je to černé podšívka?
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Re: Obojek s reflexními paspulemi
Datum: 13.11.2011 20:58:51
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Evi,
pokud si vyberete obojek bez podšívky, tak není nijak lemovaný. Je to vyšitý popruh podšitý stejným popruhem z rubé strany. Právě ta podšívka dělá takovou lemovku. Případně, pokud vyberete reflexní paspule a obojek bez podšívky, tak budete mít popruh olemovaný reflexními paspulemi a podšitý znovu popruhem. Je to také krásné provedení obojku. Obzvláště vhodné pro malé pejsky, kde je žádoucí, aby obojek nebyl příliš mohutný. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Velikost trička
Datum: 10.11.2011 22:05:24
Vložil: Lida
Dobrý večer,
chci se zeptat zda rozšíříte sortiment velikostí triček. I to Vaše největší tričko je velikostně dosti malé co se týče šířky. Děkuji
Odpovědět
|
|
|
Re: Velikost trička
Datum: 10.11.2011 22:38:27
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý večer Lído,
ano, tato trička jsou asi o číslo menší než standartní velikosti. Pokud Vám tato trika velikostně nevyhovují, tak Vám mohu nabídnout trika unisex (trika rovného střihu). Budeme je zařazovat do sortimentu příští týden. Pokud jste si jistá s objednávkou, napište nám prosím na e-mail velikost trika. Barvy budou: černá, červená, oranžová, žlutá, navy modrá, royal modrá, písková. Velikosti budou: S,M,L,XL,XXL,XXXL. Ráda Vám pošlu na e-mail velikostní tabulku, abyste si to mohla oměřit a byla si jistá s velikostí.
zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Barva
Datum: 8.11.2011 12:25:00
Vložil: Martina
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli když si nechám u vás udělat obojek s vodítkem v červené barvě, jestli bude takhle hezky výrazná? :)
http://www.4dox.cz/cms/images/11052011010048.jpg
Odpovědět
|
|
|
Re: Barva
Datum: 9.11.2011 18:24:05
Vložil: Silvie-4dox
Zdravím Martino,
na fotografii je červený popruh, z něho vyrábíme standartně. Je to pěkná červená, každopádně to není taková ta "řvavá" krvavá červená.
Odpovědět
|
|
|
Šířka obojku
Datum: 8.11.2011 12:22:32
Vložil: Marta
Dobrý den, na hlavní stránce máte obrázek westa. Jaký obvod obojku má? Moc děkuji.
Marta
Odpovědět
|
|
|
Re: Šířka obojku
Datum: 9.11.2011 18:22:46
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Martino,
westík na hlavní straně má obvod krku 24 cm. Hezký den
Odpovědět
|
|
|
Volba podšívky a výběr správné velikosti
Datum: 8.11.2011 10:39:44
Vložil: Míša
Dobrý den, mám Bernského salašnického psa a chtěla bych mu objednat Norský postroj. Uvažovala jsem buď o podšívce Suede Leather nebo voděodpudivé. Můžete mi prosím poradit jaká by více vyhovovala jeho huňatému kožíšku?
Dále jsi nejsem jistá jestli se postroj vyrábí přesně podle rozměrů psa a nebo podle rozměrů, které máte uvedeny v tabulce podle vybrané velikosti. A zda mám případně k obvodu břicha přidat i nějakou rezervu?
Děkuji Míša
Odpovědět
|
|
|
Re: Volba podšívky a výběr správné velikosti
Datum: 9.11.2011 18:22:03
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Míšo,
obě varianty podšívek jsou vhodně pro dlouhosrsté psy. Po voděodpudivé špína snadno sklouzne, nemá strukturu. Suede leather je zase velmi jemná a příjemná na dotek.
Postroje vyrábíme na zakázku podle zadaných rozměru od zákazníka. Naše tabulka s uvedenými velikostmi a jednotlivými mírami je pouze orientační, aby zákazník měl představu o ceně v souvislosti s velikostí. Zdravím,m
Odpovědět
|
|
|
Vysivka RR
Datum: 8.11.2011 1:49:46
Vložil: Andrea
Dobry den divala jsem se na vysivky psu, protoze jsem uvazovala o koupi pelisku a polstarku pro naseho milacka, bohuzel nemate v nabidce vysivku Rhodeskeho ridgebacka coz me trosku mrzi:(...myslim, ze ridgebaci pomalu ziskavaji hodne obdivovatelu a toto plemeno se stava velmi oblibenym...myslim, ze zarazenim ridgebackovske hlavy mezi vysivky byste urcite nic nepokazili:)...
Odpovědět
|
|
|
Re: Vysivka RR
Datum: 8.11.2011 7:15:34
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Andreo,
prověřím naši databázi, pokud bychom Ridgebaca měli, určitě jej zařadíme. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Obojek pro westíka
Datum: 17.10.2011 14:49:44
Vložil: Martina
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaká je vhodná šíře obojku pro westíka. Máme 4 měsíční fenečku, ale chtěla bych, aby jí obojek byl dobře i v dospělosti. Líbí se mi, když je obojek dobře vidět. A bylo by možné zhotovit ho tak, jako máte na fotce na hlavní stránce? Černá/žlutá - AKINA i s tímto písmem? Moc děkuji Martina.
Odpovědět
|
|
|
Re: Obojek pro westíka
Datum: 17.10.2011 21:09:02
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Martino, pro malého westíka určitě obojek o šíři popruhu 1,5 cm. Možná bych zvolila i obojek bez podšívky. Je to přeci jen mrňousek. žlutočerná kombinace není problém. Toto písmo již nemáme v nabídce, měli jsme problémy s čitelností některých písmen. Nejpodobnější je písmo Zapf small. Hezký den, Iva
Odpovědět
|
|
|
Osuška
Datum: 11.10.2011 21:31:50
Vložil: Věra
Dobrý den, chci se zeptat u objednávky osušek jak jsou kategorie mela bych zajem o rostliny a kvetiny, kdyz nabidku rozkliknu objevi se mi jak oby tabulka ale mam ji napulku a dolni obrazky se mi nezobrazuji cele. Jak mate nabidku vysivek tam mate obrazku vice, mam tedy cislo vybraneho obrazku napsat do poznamky? A pak se chci zeptat na osušce jsou takove lemy nebo čáry nevim ja kto nazvat :D jsou u horniho okraje i u dolniho?? Vysicka by se mi libila tak 20cm od horniho okraje jakoby doprostred (napis a pod nej obrazek kvetiny). Predem moc dekuji za odpoved.
Odpovědět
|
|
|
Re: Osuška
Datum: 11.10.2011 21:41:35
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Věrko, díky za upozornění, chybu v systému vyřešíme. Ano, prosím napište si číslo výšivky do poznámky a také Vaše přání ohledně umístění výšivky. Můžeme vyšít kamkoliv.
Odpovědět
|
|
|
Re: Osuška
Datum: 12.10.2011 9:53:31
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Věrko ještě jednou, chyba v systému na webu je již opravena. Zkuste prosím zadat standartně objednávku, kdyby Vám to stále zlobilo, dejte nám prosím vědět. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Osuška
Datum: 14.10.2011 14:28:09
Vložil: Věra
Dobrý den, už je to v pořádku, krásně se to posouvá. Ještě mam dotaz k osušce, na ní je také poutko jako na malém ručníku?
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Re: Osuška
Datum: 14.10.2011 20:51:52
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den, ano, poutka jsou na ručnících i osuškách.
Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Písmo na obojek
Datum: 9.10.2011 15:45:39
Vložil: Šárka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda lze vybrat na obojek font písma, který je na většině ukázkových fotografií na Vašich stránkách (to velké tiskací písmo, kde "A" má u středové čárky takový "ocásek" směrem doleva). Zdá se mi, že není ve výběru v objednávce obojku. Děkuji za odpověď. Šárka
Odpovědět
|
|
|
Re: Písmo na obojek
Datum: 10.10.2011 21:37:11
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Šárko,
ano, máte pravdu, toto písmo již nenabízíme. Měli jsme problémy s jeho čitelností. Nejvíce podobné tomuto písmu je Zapf small.
Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
dotaz na šíři obojku
Datum: 30.9.2011 13:03:32
Vložil: Dana
Dobrý den, chtěla vbych objednat obojky pro své 2 psy, border kolii a bostonského terriera. Váhám nad šířkou popruhu pro oba dva, chtěla bych i s podšívkou. Můžete mi poradit vhodnou šířku? bostonek má 8 kilo a bordera 15 kilo. Nevím jak vypadá ten obojek 15 mm, neboudou ty písmenka moc malá? nemáte nějakou foto jak vypadají na pejskách tyto malé šířky? děkuji moc. Dana A.
Odpovědět
|
|
|
Re: dotaz na šíři obojku
Datum: 30.9.2011 18:47:15
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Dani,
samozřejmě, doporučení ráda dám, ale záleží také na vkusu a zkušenostech chovatele. Někomu se líbí široké obojky i na malých pejscích a naopak někdo chce tenké na labradorech.
Pro boston teriéra doporučuji 1,5 - 2 cm popruh, můžete počítat s tím, že podšívka obojek rozšíří asi o 4-5 mm na každou stranu. Také počítejte s tím, že čím šírší popruh, tím jsou větší kroužky i spony. Pro Borderku doporučuji 2,5 cm popruh. Je hodně chlupatá, tak aby obojek byl vidět. Dělali jsme mnoho obojků pro borderky, které měli šíři 4 cm + podšívka.. .. Takže opravdu, záleží na vkusu každého. Ohledně písma na popruh 1,5 cm - jméno je vyšito písmem 1 cm, telefonní číslo je vyšito 0,8 cm. Fotky samozřejmě máme, buď mrkněte do naší fotogalerie - sekce od zákazníků nebo pošlete e-mail a fotky Vám pošleme. V případě dotazů jsem k dispozici. Hezký den,
Odpovědět
|
|
|
klíčenka
Datum: 13.9.2011 9:52:09
Vložil: Janča
Dobrý den, Vaše výrobky se mi moc líbí. Přemýšlím nad klíčenkami, zajímalo by mě zda je možné vyšít text na obě strany pásku. Např. 1 jméno psa a 2 jméno páníčka? Nebo jméno + třeba packy? Třeba za příplatek.
Děkuji za odpověď Janča Š.
Odpovědět
|
|
|
Re: klíčenka
Datum: 13.9.2011 21:13:04
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Jani,
ano, to nebude problém. Prosím uveďte to do poznámky v objednávce. Vyrobíme Vám to bez příplateku. Hezký večer
Odpovědět
|
|
|
Obojky ve vodě
Datum: 12.9.2011 14:25:26
Vložil: Zuzana
Dobrý den,
jaký obojek by jste dopručila pro moji fenku labradora, která mi při každé letní procházce skočí do rybníka. Obojky s kovovou, nebo plastovou sponou, popř. jaký volit materiál?
Děkuji za odpověď
Zuzana K.
Odpovědět
|
|
|
Re: Obojky ve vodě
Datum: 12.9.2011 22:22:14
Vložil: Silvie-4dox
Dobrý den Zuzko,
Používáme niklované a chromované kroužky a půlkroužky. Kovové posuvky jsou nerezové. Kovové spony jsou ze slitiny hliníku. Všechny uvedné materiály tedy samozřejmě dobře odolávají korozi. Pokud se obojky často namáčí, je potřeba se o ně podle toho starat. Musí po výletě vyschnout a nejlépe je něčím namastit. Třeba olejem nebo nějakým tukem, to je jedno. Zajistíte tak dlouhou životnost celého obojku. Pokud tedy zvolíte plastovou sponu a posuvku nebo kovovou, je to myslím jedno. Na obou obojcích jsou stejně ještě kovové kroužky nebo půlkroužky. Pokud pejsek na obojku tahá - jednoznačně doporučuji obojek polostahovací nebo uzavřený. Je pro pejska velmi bezpečný. Ohledně materiálů podšívek - Všechny 3 druhy podšívek, které nabízíme, samozřejmě rychle vyschnou, nejrychleji ale podšívka voděodpudivá, která je vycpaná vatelínem, Ten vodu nedrží a podšívka je suchá během chvíle. Samozřejmě velmi praktické obojky jsou také úplně bez podšívky. Popruh jako takový se také namočí a trochu nasákne, vyschnutí je ale také velmi rychlé. Nevím, zda jsem Vám alespoň trochu poradila, pokud máte další dotazy, tak se ptejte, jsme tu pro Vás. hezký večer.
Odpovědět
|
|
|
Norský postroj
Datum: 16.8.2011 10:47:02
Vložil: Tereza
DObrý den,
ráda bych u Vás pořídila postroj na moji ohařku, je vhodnější norský postroj nebo klasický? Šijete i postroje klasického typu? Postroj potřebuji na normální nošení, procházky a jednou za čas na připnutí psa k dogtrekovému sedáku...
O kolik by byl prosím postroj levnější, pokud bYsme něchtěli žádnou výšivku? Děkuji, Hezký den.
Odpovědět
|
|
|
Re: Norský postroj
Datum: 16.8.2011 20:31:22
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Ano, šijeme oba typy postroje - klasický i norský. Norský je výhodnější, protože je multifunkční a hlavně velmi snadno a rychle se pejskovi navléká i svléké, nemusí se nic protahovat mezi nohama. Je potřeba pejska ale dobře změřit, povolovací část je pouze jedna a to kolem břicha. U klasického provedení postroje je použití zejména na vedení psa nebo na běh nebo na dogtreking, jak uvádíte. Možná by tedy pro Vás tento typ postroje byl vhodnější. Postroj lze utahovat i povolovat na zádech v obou směrech. Vyrábíme postroje také dle zadaných parametrů. Tento postroj nemáme ve standartní nabídce, cena je stejná, jako u norského postroje. Pokud byste o něj měla zájem, pošlete nám prosím zprávu na e-mail objednavky@4dox.cz a kolegyně by Vám poslala formulář pro vyplnění parametrů. Výšivka na postrojích stojí 100 Kč. U klasických postrojů jsme zatím výšivku neaplikovali, jsem tam značně limitování místem, ale pokud se jedná o většího pejska, mohli bychom to zkusit. Myslím, že na zádech by se výšivka mohla vejít. Pokud máte další dotazy, jsem Vám k dispozici. Hezký den
Odpovědět
|
|
|
Upínací kroužek na postroji
Datum: 16.8.2011 10:17:07
Vložil: Petra
Zdravím, mám takový praktický dotaz. Pokud chci norský postroj používat na obrany, kde je lepší umísťiovat upínací kroužek? Na postroji na zádech nebo na uchu? Zdá se mi, že kroužek na uchu lépe rozprostírá tak na postroji směrem k vypolstrované části na hrudi, kdežto na zádech je zase pevnější, ale bude asi táhnout víc pod břicho, kde polstrování není. Díky za odpoověď.
Odpovědět
|
|
|
Re: Upínací kroužek na postroji
Datum: 16.8.2011 20:52:58
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Terezko, děkujeme za zájem. Kroužek standartně vkládáme do vodícího ucha, buď může být navolno a nebo ve vodícím uchu v popruhu zašit (mezi 2 popruhy). Na záda jsme kroužek zatím nikomu nevkládali, ale myslím, že by v tom také neměl být problém, podložili bychom ho ještě dalším popruhem, používáme šití pomocí zikzak stroje - jedná se o ploché bezpečnostní švy - které vydrží vše. Které řešení je lepší asi nedokážu dost dobře posoudit, ale nebyl by pro nás problém vložit Vám tam kroužky 2 - na obě uvedená místa a Vy si pak budete moci sama vybírat, co je pro Vás oba výhodnější. Pokud byste se rozhodla pro objednávku, napište nám prosím tuto informaci do poznámky. Jak jsem již psala v minulém příspěvku - je potřeba pejska perfektně změřit. Postroj - hlavně pro obrany - musí sedět. Nesmí být v žádném případě volný, aby se postroj neposouval dozadu, když pes couvá a na druhou stranu nesmí být malý, aby nedřel za předníma nohama. V měření není žádná věda, je to snadné, jen se to musí udělat pečlivě. Kdybyste měla další dotazy, jsem Vám plně k dispozici. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
dotaz na postroj
Datum: 8.8.2011 10:55:27
Vložil: Pavla H.
Dobrý den, velmi se mi líbí Vaše výrobky a mám dotaz na vhodnost postroje pro kokršpaněla.Máme roční fenku,jsme pořád někde na louce nebo v lese a hlavně mám obavy, zda by postroj "nevadil" dlouhé srsti na hrudi.A druhý dotaz se týká výšivky-ve vzorníku je kokršpaněl zlatý,bylo by možno vyšít trikolora?
Přeji krásný den a děkuji za odopvěď.Pavla H.
Odpovědět
|
|
|
Re: dotaz na postroj
Datum: 8.8.2011 17:01:04
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Pavli,
díky za dotaz. Postroj dlouhé srsti určitě nevadí. spíš jde o to, že třeba není tolik vidět. záleží, zda chcete postroj hlavně pro parádu nebo pro účelnost. Mrkněte do naší fotogalerie - fota od zákazníků, jsou tam vyfoceny také dlouhosrstí psi. Ohledně výšivky kokra - tato výšivka se musí vyšít, jak je - je možné ji například udělat černě, ale trikolorně ne. Podívám se ještě do databáze výšivek, zda tam nemáme trikolora. Pošlete mi prosím Vaši mailovou adresu na iva@4dox.cz Zdravím
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: dotaz na postroj
Datum: 9.8.2011 11:02:03
Vložil: Pavla H.
Díky za rychlou odpověď.Postroj chci hlavně pro parádu.Koukla jsem do fofogalerie a mám už asi vybráno,teď jen přesně změřit psa a hotovo.Posílám i mailovou adresu.Pavla.
Odpovědět
|
|
|
postroj
Datum: 2.8.2011 13:52:00
Vložil: Katka B.
Dobry den,
rada bych se zeptala, zda je norsky postroj vhodny i pro obrany?
Dekuji.
Odpovědět
|
|
|
postroj
Datum: 1.8.2011 19:35:07
Vložil: Katka B.
Dobry den,
rada bych se zeptala, zda je norsky postroj vhodny i pro obrany?
Dekuji.
Odpovědět
|
|
|
Re: postroj
Datum: 1.8.2011 21:15:55
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý večer Katko,
ano, určitě. Máme několik zákazníků, kteří dělají hlavně obrany a používají norský postroj. Doporučovala bych provedení s kovovými kompenty a hlavně dobře změřit. Pokud postroj padne perfektně - neposouvá se po těle ani nedře. Zdravím
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: postroj
Datum: 2.8.2011 13:54:46
Vložil: Katka B.
Dekuji za odpoved a omlouvam se za vicekrat vlozeny prispevek, nevim proc se tak stalo :(
Nas hafan je zatim stene, ale az zacneme s obranami, tak zmerime a radi se na Vas obratime. Delate skutecne krasne veci!
Dekuji,
Katka B.
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Re: postroj
Datum: 2.8.2011 16:51:38
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Katko,
ano, norský postroj je vhodnější pro dospělé psy. Nastavitelná je pouze část kolem břicha. Ostatní je napevno. Ve Vašem případě musí postroj padnout perfektně.
zdravím,
Odpovědět
|
|
|
postroj
Datum: 1.8.2011 16:37:03
Vložil: Katka B.
Dobry den,
rada bych se zeptala, zda je norsky postroj vhodny i pro obrany?
Dekuji.
Odpovědět
|
|
|
obojek
Datum: 22.7.2011 16:48:51
Vložil: jitka
dobrý den,potřebovala bych vás moc poprosit o radu. chci své čivavý holčičce koupit nějaký nový obojek nebo postroj na běžné nošení - byl by pro ni lepší spíše obojek nebo postroj ? Všimla jsem si že se tu ptala i jedna paní na podobnou otázku - i já bych obojek nebo postroj využívala čas od času na celodení nošení a na to celodení nošení mi přijde lepší obojek, přeci jenom ten postroj obepíná celé tělo tak to pejskovi asi po delší době musí vadit.( jsou nějaké hmotnostní rozdíly u materiálů postrojů ? jestli je třeba voděodolný materiál těžší než ten druhý? ) přeci jen mám hodně malého pejska má necelých 1.90. tak aby to na něj nebyla velká zátěž. moc bych vás prosila o váš názor jestli by byl lepší obojek nebo postroj, sama si vůbec nevím radyco by pro tak malého psíka bylo vhodnější.
děkuji za rady jitka
Odpovědět
|
|
|
Re: obojek
Datum: 22.7.2011 23:37:51
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Jitko,
všeobecně je nyní trend, hlavně pro malé pejsky, používat postrojky. To, že obepíná celé tělo pejskovi vůbec nevadí (nebo je to alespoň názor chovatelů). Postroj je velmi vhodný na vycházky, pejsek je daleko lépe ovladatelnější a lépe přijímá Vaše povely, které mu dáváte přes vodítko. Pro celodenní nošení je jednoznačně vhodnější oboječek. My máme ale ve výrobě nejužší popruhy 1,5 cm šíře. Pro obojek se mi to tedy zdá pro takového mrňouska asi dost. Je to na zvážení, co používáte nyní. Co se týče podšívky- tedy váhy podšívky, není v tom žádný rozdíl. Každopádně pro tak malého pejska by vypolstrování muselo být velmi decentní. Možná by i bylo lepší polstrování vůbec nedělat. Popruhy máme měkké - nemusíte se bát, že by pejska dřely. I postrojek bychom případaně mohli zhotovit bez polstru. V obchodech jsou běžně k dostání postroje bez polstrování. Pro takto malé pejsky se asi používají nejvíce. Tak nevím, zda jsem Vám poradila nebo ne. Je to bohužel vždy na zkušenosti a praxi chovatelů. Každému vyhovuje něco trochu jiného. Kdybyste měla další dotazy, tak se určitě ozvět. Hezký den,Iva
Odpovědět
|
|
|
Postrojek nebo obojek
Datum: 21.7.2011 22:35:40
Vložil: Denisa
Mockrát vám děkuji za odpověd. Asi nakonec objednám ten postrojek - můj jorki má přesně 1.80 takže je hodně malinký. Za fotky budu moc ráda protože se bojím abych postrojek naměřila správně kvůli velikosti pejska tak se aspoň podívám. Můj e-mail je:
de.benesova@centrum.cz
ještě jednou moc děkuji
Denisa
Odpovědět
|
|
|
Re: Postrojek nebo obojek
Datum: 22.7.2011 23:29:37
Vložil: Iva - 4dox
díky, poslala jsem zprávu do mailu.i
Odpovědět
|
|
|
norský postrojek nebo obojek
Datum: 21.7.2011 21:07:28
Vložil: Denisa
Teď už dobrý večer .-) Jen jsem chtěla dodat že postrojek popř. obojek by byl samozřejmě i na běžné nošení tj. procházky, výlety atd.
Ještě jsem se chtěla zeptat jestli máte jen jeden druh postrojků a to ten norský nebo jsou ještě nějaké jiné verze těcho postrojků.
Děkuju mockrát
Denisa
Odpovědět
|
|
|
Re: norský postrojek nebo obojek
Datum: 21.7.2011 22:13:46
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Deniso,
děkuji za Váš dotaz. Obojky i postroje jsou vhodné pro celodenní nošení. Používáme kvalitní prodyšné materiály. V oficiálním sortimentu máme pouze norský postroj, ale vyrábíme také klasický vodíci postroj. Pošlete mi prosím na Vás e-mail, pošlu Vám fotku, abyste si dokázala představit, jak tento postroj vypadá. Ve fotogalerii také máme vyfoceného yorka v norském postroji. U norského postroje je velmi důležité pejska dobře oměřit. Nastavovat lze totiž pouze popruh, který obepíná břicho. Hrudní část je napevno - nelze nastavit. Pokud od Vás dostaneme míry - uděláme postroje přesně podle nich. Pokud máte další dotazy, dejte vědět. kontakt na mě je: iva@4dox.cz
Zdravím
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: norský postrojek nebo obojek
Datum: 21.7.2011 22:33:25
Vložil: Denisa
Mockrát vám děkuji za odpověd. Asi nakonec objednám ten postrojek - můj jorki má přesně 1.80 takže je hodně malinký. Za fotky budu moc ráda protože se bojím abych postrojek naměřila správně tak se aspoň podívám. Můj e-mail je:
de.benesova@centrum.cz
Denisa
Odpovědět
|
|
|
Norský postrojek nebo obojek
Datum: 21.7.2011 19:26:47
Vložil: Denisa
Dobrý den. Přemýšlím o tom, že mému dvou kilovému jorkšírkovi pořídím norský postrojek. Pojedu s ním na psí tábor a zajímalo by mne jestli může pejsek nosit tento postrojek po celý den ( nevadí mu nějak, není na tak malého pejska moc těžký ? ) a nebo by byl na celodení nošení lepší obojek? pořád totiž váhám co by pro něj bylo lepší. děkuji Denisa
Odpovědět
|
|
|
Děkujeme
Datum: 10.7.2011 23:17:35
Vložil: Karolína
Dobrý večer,
chci Vám velmi poděkovat za profesionální práci i přístup a za úžasné výrobky. Objednali jsme si vodítka a obojky se jmény a jsou perfektní, skvěle sedí a vypadají luxusně. A k tomu přijatelná cena. Ještě jednou děkujeme
Karolína a smečka bulíků
Odpovědět
|
|
|
Re: Děkujeme
Datum: 10.7.2011 22:37:46
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý večer Karolíno,
děkuji za milá slova, taková pochvala vždycky zahřeje na srdíčku. Za případnou fotku budeme moc rádi. Opatrujte se a přeji krásné léto.
Odpovědět
|
|
|
Norský postroj
Datum: 9.7.2011 14:58:18
Vložil: Radka
Ještě bych se chtěla zeptat, jestli se dá norský postroj používat i k tahu (přímo canicross ani dogtrekking neděláme, ale občas chodíme běhat nebo na túry). Jinak bych ho chtěla na každodenní použití, na výlety a na různé psí sporty a psí akce, po kterých jezdíme skoro pořád. Váhám, jestli by například v tom tahu nebyl lepší klasický postroj, ale zase ten norský se mi jinak ve všech ohledech líbí víc.
Odpovědět
|
|
|
Re: Norský postroj
Datum: 9.7.2011 20:40:32
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Radko,
světle modrý popruh již nemáme v nabídce. Nyní máme hezkou střední modrou. Mohu ale prověřit skladové zásoby, určitě máme nějaké zbytky této barvy popruhu, napište mi o jak velký postroj by se mělo jednat. Norský typ postroje je právě oblíben pro své široké použití. Je velmi vhodný pro tah - přední hrudní část je vysoce polstrovaná a při tahu pro pejska pohodlná. Je důležité pejska dobře změřit, aby mu postroj padl jako ulitý. V případě dalších dotazů jsem plně k dispozici. Hezký den
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Norský postroj
Datum: 9.7.2011 21:16:52
Vložil: Radka
Dobře, děkuji za odpověď. No já mám teď 8 měsíců starou fenku australského ovčáka, takže postroj bych asi obědnávala až tak na podzim až bude mít nejméně tak rok, takže s tou modrou to nemusíte nijak řešit, my si teda potom obědnáme růžový :)
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Re: Norský postroj
Datum: 10.7.2011 9:54:17
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Radko,
ano norský typ postroje je vhodný pro dospělé psy.
Zdravím, Iva
Odpovědět
|
|
|
Barva
Datum: 9.7.2011 14:20:19
Vložil: Radka
Dobrý den, chtěla bych si obědnat norský postroj a líbí se mi barva popruhu světle modrá (v galerii produktů je v takové barvě sada pro psa se jménem Domino). V nabídce barev je ale jen jedna modrá a ta je tmavá. Proto se chci zeptat, jestli postroje v té světle modré vyrábíte?
Odpovědět
|
|
|
platba za zboží
Datum: 7.6.2011 17:05:49
Vložil: Nováková
Lze platit za zboží poukázkou,a kdy ?
Odpovědět
|
|
|
Re: platba za zboží
Datum: 7.6.2011 22:54:39
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den paní Nováková, o jakou poukázku se jedná? Je to náš dárkový certifikát z nějaké výstavy?? Pokud ano - potřebuji znát číslo certifikátu a příslušnou slevu. Pak samozřejmě není problém. Zdravím
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: platba za zboží
Datum: 8.6.2011 15:19:17
Vložil: Nováková
Promiňte,neznám váš rok narození,p.Ivo.Ale posílání peněz poukázkou na daný účet stále funguje,nebo se pletu ?
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Re: platba za zboží
Datum: 8.6.2011 18:25:36
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den, ano, samozřejmě. můžete platit jakkoliv. Pokud zadáte objednávku - kolegyně Vám pošle instrukce k platbě - pokud chcet platit poukázkou na účet a nebo poukázkou na adresu, není to samozřejmě problém. hezký den
Odpovědět
|
|
|
pochvala a poděkování
Datum: 18.5.2011 9:41:49
Vložil: Lenka Peterková
Dobrý den, moc moc děkuji celého týmu 4dox za Vaši profesionální práci. Nikdy dřív jsme se nesetkali s firmou, která do posledního detailu tolik vyhoví zákazníkovi. Jsme nadmíru spokojení a hlavně náš Monty, kterému postroj i obojek dokonale sedne. A díky reflexním barvám se už nemusíme bát, že si Montyho na louce splete myslivec s divokou zvěří. Díky postroji od 4dox teď Monty svítí i na dálku :-) Ještě jednou všem moc děkujeme :-)
Odpovědět
|
|
|
Re: pochvala a poděkování
Datum: 18.5.2011 21:39:49
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Leni, děkujeme za milá slova. Velmi nás těší, že jste spokojeni. Krásné léto přejí všichni od 4 dox
Odpovědět
|
|
|
Pelíšek - matrace
Datum: 30.4.2011 0:24:00
Vložil: Alena Balcarová
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je matrace i voděodolná? Pořizuju nové auto a potřebuji do něj nový pelíšek pro psy.
Taky jsem chtěla opět pochválit vaše obojky, objednala jsem si sadu stejně barevnou pro všechny tři moje fenky a jsem opět nadšená! Jen co vyperu ty staré, tak vám nafotím, jakou pěknou soupravičku už od vás máme :D Myslím, že budu za blázna, ale co člověk nadělá, momentálně jsme na 7 obojcích, klíčence a rozdvojce a potřebuju ještě jednu klíčenku a dvě vodítka. Ale jak se říká, když jí miluješ :D
Odpovědět
|
|
|
Re: Pelíšek - matrace
Datum: 30.4.2011 14:18:42
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Alenko,
děkujeme za zájem. Jsme moc rádi, že jste s našimi výrobky spokojená. Ohledně matrace - ta voděodolná není. Používáme materiál Suede leather - to je textilní jelenice. Je oděruvzdorná a velmi praktická na údržbu. Psí chlupy jdou velmi snadno setřít. Dle mého názoru je to spíš pelíšek do obýváku. Takový doplněk do bytu. Na venek bych ji asi nedoporučovala. Do auta by to asi ničemu nevadilo. Určitě se nijak neodře ani snadno neušpiní. Ale voděodolná není.
Zdravím, Iva
Odpovědět
|
|
|
taška
Datum: 19.4.2011 20:46:39
Vložil: Pavlína
Dobrý den,líbí se mi taška z nabídky.Potřebovala bych vědět rozměry jestli se mi do ní vejdou všechny věci na cvičák.Mám dva psy tak je víc věcí.Děkuji,s pozdravem Pavlína.
Odpovědět
|
|
|
Re: taška
Datum: 21.4.2011 10:26:23
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Pavli, děkujeme za dotaz. Dobrá připomínka, uvedeme rozměry na web k popisu výrobku. Vybírali jsme takové rozměry tašek, aby nebyla příliš velká, ale zároveň, aby se do ní něco vešlo. Taška je tedy rozměrově 50x28x30 cm. 28 je výška tašky, 30 je hloubka tašky. Hezký den, iva
Odpovědět
|
|
|
Obojky a vodítka
Datum: 18.4.2011 14:13:27
Vložil: Andrea M.
Dobrý den.Nesmírně mně zaujala vaše nabídka všeho možného pro pejsky.Vážně uvažuji o obojku a vodítku pro dva pejsky.Jsou to československý vlčáci.Mohla by jste mi poradit,jaký typ obojku bych si měla objednat?Uvažovala jsem o klasickém obojku,ale s kovovýma prvkama,ne plast.Jeden by byl v červeno černé kombinaci a druhý v tmavomodré s oranžovou.Myslíte,že to k sobě jde a hlavně,jestli to bude čitelně rozlišitelné.A ještě jsem se chtěla zeptat,zdali jde na ten obojek jméno psa vyšít jakoby z obouch stran i s ťapkama mezi tím?Telefon ani adresu tam nechci.A jestli by na vodítko šlo vyšít nápis ze třech slov.(celé ofic.jméno psa)Moc děkuji za radu a odpověď.Dle stránek ,děláte moc krásny věci.Člověk si ani nemůže vybrat.
Odpovědět
|
|
|
Re: Obojky a vodítka
Datum: 21.4.2011 10:22:11
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Andreo, děkujeme za zájem. Záleží, zda oba pejci nosí obojek celý den a nebo spíše svátečně - na vycházku. Pokud nosí celý den, nebo většinu času, doporučuji obojek uzavřený. Funguje tak, že se převléka přes hlavu a na krku se utáhne pomocí posuvky. Pejska nikde netlačí, nehrozí zamotání chlupů do zapínání atd. Pokud sundaváte pejskům obojek velmi často, je dobrou volbou obojek klasický s kovovou sponou. I když pro mě například nehraje sundání uzavřeného obojku žádnou časovou zátěž. Takže je to spíše na oblibě chovatelů. Ohledně barviček - každý má samozřejmě jiný vkus a můžeme obojky nakombinovat jakkoliv. Mrkněte prosím do naší fotogalerie, sekce obojky. Myslím, že většinu barevných kombinací tam máme nafocenu. Vždy je důležité, aby výšivka byla kontrastní barvou proti popruhu. tedy nejlépe na černé - žlutá, oranžová, světle modrá nebo na oranžovém popruhu černá atd atd atd. Ohledně oboustranné výšivky jména na obojek, to není problém. Příplatek je stejný, jako kdyby se vyšívala telefon. Jen nám to uvedďte do poznámky v objednávce. Na vodítko lze vyšít 3 slova - není problém. Bez příplatku. Zdravím, Iva
Odpovědět
|
|
|
Dotaz - matrace a obojek
Datum: 7.4.2011 14:23:23
Vložil: Eva V.
Dobrý den, máme zadané štěňátko vlkodava (odběr začátek června) a velice se mi líbí produkty, které nabízíte. Měli bychom zájem o vodítko, obojek a matraci. Chtěla jsem se zeptat, zda je možné objednat matraci i ve větším rozměru než nabízíte, mám strach, že ani ten největší rozměr nám do budoucna nebude stačit. Pak mám ještě problém, jaký rozměr obojku, nejdříve bychom chtěli asi ten polostahovací, nemám ale ještě představu, jak štěňátko rychle poroste a jaké bude mít tedy rozměry v době odběru, takže jak skloubit měření s výrobou (uvádíte až 30 dní), abychom měli vše při odběru již připravené. Moc děkuji.
Odpovědět
|
|
|
Re: Dotaz - matrace a obojek
Datum: 7.4.2011 22:33:00
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Evi,
děkujeme za dotaz i za zájem o naše výrobky. Matraci větší než nabízíme bychom dokázali zorganizovat. Bude to tedy taková "megamatrace". prosím Vás - dejte mi rozměry, které by Vám vyhovovali. Budeme separé vyrábět výplň i povlak, tak si to můžete objednat, jak potřebujete. Podle velikost a spotřeby materiálu bych Vám pak sdělila nabídkovou cenu. Ohledně obojku, ano, maximální dodací lhůta je 30 dnů. Výroba se v blízké době bude dále rozšiřovat, takže bychom měli být schopni dodávat i do 14 dnů. Bude to pak vše pro zákazníky pohodlnější a flexibilnější. Ohledně rozměru obojku pro velkého psa. To je trochu ošemetná záležitost. U malých plemen se obvod krku ze štěněcího věku do dospělého mění třeba do 10 cm. Toto není samozřejmě žádný problém na obojcích aplikovat. Pokud se ale jedná o veliké plemeno, obvod krku se změní třeba o 20 cm a více. Takový obojek samozřejmě vyrobit také umíme. Ale u štěněte bude zřejmě posuvka překrývat výšivku. Na žádnou závadu to samozřejmě není, budete prostě s postupem času posuvku povolovat, jak se bude obvod krku zvětšovat. Ale musím říci, že si většina zákazníku, kteří mají velká plemena objednává většinou postupně 2 obojky. Ten první jim slouží například do 10 měsíců. Ten druhý, když pes začne více mohutnět až do plné dospělosti. Pokud máte jakékoliv další dotazy, jsem Vám plně k dispozici.
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Dotaz - matrace a obojek
Datum: 8.4.2011 10:17:30
Vložil: Eva V.
Dobrý den Ivanko, děkuji za neuvěřitelně rychlou odpověď. Udělala jste mi velkou radost, upřímně, ani jsem nedoufala, že to bude proveditelné. Změříme tedy přesně náš prostor pro pelíšek, zkonzultuji ještě s chovatelem a pak se Vám určitě ozvu s přesným rozměrem. Co se týká obojku, přesně tak jsem to myslela, že nejdříve bychom pro štěňátko koupili ten polostahovací a později pak ten uzavřený, jen jsem si nebyla jistá, zda tam bude nějaká vůle pro růst u štěňátka. Ještě jednou moc děkuji.
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Re: Dotaz - matrace a obojek
Datum: 8.4.2011 20:31:44
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý večer Evi,
ano - určitě se domluvíme, abyste byli spokojeni. Až to bude aktuální, tak se ozvěte.
hezký den
Iva
Odpovědět
|
|
|
font pisma
Datum: 6.4.2011 16:05:37
Vložil: Ivana
Dobry den, libi se mi obojky se jmeny, ale pri objednavce neni moznost zvolit si font pisma. Ten, ktery je na vetsine obrazku se mi bohuzel nelibi, volila bych jednodussi. Ve fotogalerii jsem ale takovy videla (bily, se jmenem AKINA, myslim). Muzete mi porozradit jak na to? Diky.
Odpovědět
|
|
|
Re: font pisma
Datum: 6.4.2011 21:21:45
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý večer Ivanko,
ano, máte pravdu. V tuto chvíli nabízíme pouze jednu variantu fontu písma. Od 1.5. budeme mít v nabídce minimálně 4 druhy písma. Pokud byste vydržela, budete si moci vybrat. Akina je vyšita stejným písmem, jako ostatní výšivky. Jiné písmo máme na obojcích se jménom fotografie speciál pro sportovní psy. Fotku najdete ve fotogalerii - sekce obojky, jako předposlední fotku (černožlutý obojek). Je to jednoduché rovné písmo. Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, jsem Vám ráda k dispozici. Hezký den
Odpovědět
|
|
|
Dotaz k bezpečnostním pásům
Datum: 4.4.2011 17:40:35
Vložil: Klára
Dobrý den,
zaujala mě Vaše nabídka bezpečnostních pásů..mám roční štěně labrador + cane corso..je tento pás vhodný i pro velké psy? Jak správně vybrat délku pásu? Jak psa měřit? Chystám se objednat si ještě obojek..budu platit 2x poštovné? Děkuji za odpověď :)
Odpovědět
|
|
|
Re: Dotaz k bezpečnostním pásům
Datum: 4.4.2011 18:58:39
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Klárko,
určitě budete platit jedno poštovné a to 65 kč. Snažíme se nevydělávat na poštovném na úkor zákazníků. Účtujeme opravdu jen to nejnutnější.
Ohledně bezpečnostního pásu. Pro velkého mohutného psa bych doporučila šíři popruhu 2,5 nebo 3 cm. Můžeme vložit zdarma kovovou posuvku (jinak se používá plastová, která je také pevná, ale plast je plast). Délku - podle mé zkušenosti - čím kratší, tím lepší (pro velkého psa např. 70 cm). Pejsek se nemůže po autě moc pohybovat. Ale opravdu záleží na zkušenostech. Pokud chcete, aby pejsek na zadních sedadlech mohl přecházet z leva doprava - je vhodné zvolit délku cca 100 cm. Každopádně pás lze povolovat a utahovat, takže si v průběhu "života" můžete vyzkoušet, jaká délka Vám budem vyhovovat. POkud máte jakékoliv další dotazy, jsme Vám k dispozici.
Odpovědět
|
|
|
klasický vodící postroj
Datum: 29.3.2011 20:26:13
Vložil: Lenka Peterková
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli se u Vás dá ještě objednat klasický vodící postroj. Před pár měsíci jsem na Vašich stránkách nabídku našla, ale teď už tu možnost klasických postrojů není. Děkuji za odpověď.
Odpovědět
|
|
|
Re: klasický vodící postroj
Datum: 29.3.2011 20:38:48
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Lenko,
máte pravdu. Nabídku vodícího postroje jsem stáhla. napište mi prosím na Vás mailovou adresu, kolegyně Vám pošle excel formulář a poprosíme Vás o vyplnění údajů ohledně rozměrů pejska a barvy postroje. děkuji a hezký den. náš e-mail: objednavky@4dox.cz
Odpovědět
|
|
|
Chvála
Datum: 11.3.2011 11:20:05
Vložil: Alena Balcarová
Dobrý den,
musím říci, že mi Vás byl čert dlužen :D Máme v rodině 3 psy a Vaše obojky se staly mojí závislostí! Všechny tři holky už mají alespoň jeden, jedna má dokonce dva a teď jsem všem třem objednala ještě po jednom ve stejných barvách, aby mi na akcích ladily :D Obojky super drží (mám klasické i jeden polostahovací), dají se prát v pračce (bez jediné újmy a vypadají pak jako nové) a netrhají chlupy! Což je pro mě jako pro majitelku dlouhosrstého psa nejdůležitější ukazatel kvality obojku! Dokonce udrží v pohodě i mojí šílenou tahounku, která má občas tendenci třeba vypálit na vodítku za holubem. Opravdu jsem neskutečně nadšená z kvality i barviček, které nabízíte! A budu doufat, že mě momentální stav uspokojí a nechytne mě za půlroku další mánie po vašich výrobcích (protože třeba ta matrace na pejsky je úžasná!).
S pozdravem Vaše věrná fanynka ;)
Odpovědět
|
|
|
Re: Chvála
Datum: 11.3.2011 17:10:16
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Alenko, Vaše řádky se krásně čtou a jsme za takové zákazníky moc rádi. Připravujeme spoustu novinek - tak se máte na co těšit :-):-)
Opatrujte se a Vaši pejsi také. Budeme rádi za případně fotky.
Odpovědět
|
|
|
postroj
Datum: 21.2.2011 20:54:05
Vložil: Jana
Dobrý den, moc se mi líbí vaše výrobky, chceme naší fence koupit postroj a proto sem zavítala na vaše stránky. Máme 7 měsíční krátkosrstou fenečku, měli jsme možnost vyzkoušet párkrát postroj od firmy Zero, je skoro stejný jako váš norský, je dobrý, ale jelikož fenka má podpaží skoro bez srsti, pozorovali jsme po delších vycházkách zarudnutí, myslím že jí to dře, je to dost tuhý materiál. Chtěla bych se zeptat jestli jste se s něčím takovým setkali u vašich postrojů? Nebo myslíte že jí máme spíš zvolit klasický vodící postroj? Ten norský se mi moc líbí, ale mám obavy aby nebyl stejný problém. Děkuji za radu.
Odpovědět
|
|
|
Re: postroj
Datum: 22.2.2011 19:21:28
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Jani,
na toto je těžká odpověď. Zatím jsme neměli žádnou informaci, že by naše postroje v podpaží dřely. My vyrábíme postroje na míru tím se lišíme od ostatních výrobců. Prosíme zákazníky o sdelění hloubky hrudníku a obvodu břicha za předníma nohama. Postroj pak napasujeme podle mír, aby perfektně padnul. Pokud jsou pejci typu - jezevčík - kdy je hrudníček vydutější - tak běžné postroje norského typu nesedí. Troufám si říci, že naše sedět budou. Naše postroje jsou také pod popruhy polstrované, nabízíme 2 druhy podšívek, myslím, tedy že by tedy dřít neměly. Nejlépe padnoucí norský postroj je takový, aby obvodová část byla tak 2 prsty za předníma nohama. Tak se zajistí, že se postroj nebude posouvat dopředu - pokud pejsek na vodítku bude couvat. Pokud dokážete odhadnou, jak byl napasovaný postroj, který nyní používáte, mohla byste z toho vycházet. Měla jste nějakou vůli za předníma nohama?? (vůle musí být, ale ne moc velká). Tak to zvažte. Každopádně můžu říci, že se nám postroje norského typu prodávají asi o 100 % více, než klasické vodící. Je s nimi totiž velmi pohodlná manipulace a nemusejí se provlékat mezi nohama. Naši zákazníci si to velmi chválí. Tak se dobře rozhodněte a zdravím. Pokud byste měla další dotazy, tak jsme plně k dispozici.
Odpovědět
|
|
|
Pochvala a poděkování
Datum: 11.2.2011 7:01:18
Vložil: J.Andělová
Dobrý den, od Vaší mám obojky a vodítka pro naše zlaté retrívřice. S Vašimi výrobky jsem velmi spokojena. Příjemný, pevný a efektní materiál. Kudy chodíme, tudy sklízíme nad obojky a vodítky chválu a obdiv. A tak dávám na Vás kontakty.
Děkuji za velice vstřícné a příjemné jednání při vyřizování objednávky, hlavně paní Silvě.
Přeji hodně úspěchů a štěstí v podnikání i osobním životě.
J.Andělová + Enži + Carry
Odpovědět
|
|
|
Re: Pochvala a poděkování
Datum: 11.2.2011 22:25:51
Vložil: Silvie a spol
Zdravíme. jsme moc rádi, že jste Vy i Vaše fenky spokojená. Opatrujte se a ať jste zdraví.
Odpovědět
|
|
|
reflexní obojek
Datum: 29.1.2011 13:39:37
Vložil: Ela
Prosím ještě o informaci, zda obojky se jménem vyrábíte také z reflexních materiálů - teď má takový v akci Lídl viz:
http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz/hs.xsl/index_16290.htm
Děkuji
Ela
Odpovědět
|
|
|
Re: reflexní obojek
Datum: 29.1.2011 17:54:57
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Elo, díky za dotaz. Vzhledem k tomu, že na naše obojky aplikujeme výšivku jména případně telefonního čísla, nezbývá moc místa na další prvky. Popruhy v reflexních provedeních nemáme a aplikace na reflexní látku není moc dobrá, protože látky jsou jemné a při výšivkách se propadají. Nyní testujeme možnost aplikace reflexních prvků na obojek. Připadalo by to ale v úvahu pouze při krátké výšivce a nebo na delších obojcích. Pokud se nám testace zdaří, budou tyto obojky v nabídce někdy z jara. Každopádně uvěžujeme o aplikace refelxních prvků na šátky. Myslím si, že toto je daleko výhodnější, pokud Vám jde o bezpečí pejska. Zdravím a jsem Vám plně k dispozici, Iva
Odpovědět
|
|
|
bezpečnostní pás do kufru
Datum: 28.1.2011 16:17:28
Vložil: Ela
Dobrý den, prosím o informaci, zda může pejsek nosit uzavřený obojek celodenně. Máme krátce fenečku z útulku, už nám jednou utekla. Může mít obojek i přes noc? Není obojek s podšívkou moc
"hřejivý", aby se jí v něm v létě nebo při delších vycházkách nepotil krk?
Nevyrábíte náhodou nějaký bezpečnostní pás nebo jiný systém, když pejsek cestuje v kufru auta? Naše fenečka je kříženec, vypadá jako malý vlčák, výška v kohoutku 50 cm.
Děkuji za informaci. Ela.
Odpovědět
|
|
|
Re: bezpečnostní pás do kufru
Datum: 28.1.2011 19:22:20
Vložil: Věrka a SHERRY
Dobrý den,moje fenka nosí uzavřený obojek s podšívkou denně delší dobu a nezdá se mi,že by se jí krk zahříval více než u jiného obojku bez podšívky,jinak pokud má kratší srst a neobjednáte jí obojek přez celý krk tak si myslím,že to bude v pořádku :) A jinak s pásem do kufru jsem se ještě nesetkla,tam jedině přepravní klec, pás myslím jen na sedačku,ale třeba se mýlím?
Odpovědět
|
|
|
Re: bezpečnostní pás do kufru
Datum: 28.1.2011 19:28:03
Vložil: Iva - 4dox
Dobrý den Elo, děkuji za dotaz. Jak píše Věrka - naše věrná zákaznice - mimo jiné zdravím. Tak mohu z vlastních zkušeností potvrdit, že není se třeba bát toho, že by se pejsek pod obojkem zahříval. Pokud by u Vás tato obava přetrvávala, doporučím Vám obojky bez podšívky. Jsou o 50 Kč levnější než obojky s podšívkou.
Ohledně pásu do auta - do kufru - to bohužel nemáme. Můžeme nabídnout autopás na zadní/přední sedadlo. připevní se karabinou pejskovi za postroj a upne se do klipsu bezpečnostního pásu. Délku páse lze objednat libovolně a pak dále zkracovat či prodlužovat dle potřeby. Pokud máte další dotazy, jsem Vám plně k dispozici. Zdravím a opatrujte se, Iva 4dox
Odpovědět
|
|
|
Re: bezpečnostní pás do kufru
Datum: 22.3.2011 21:47:52
Vložil: M.Bulíková
Dobrý den, mohu potvrdit že obojky neničí srst a ani nejsou nijak na obtíž. Moje ČSV mají typickou vlčí hřívu a ani jeden nemá nejmenší problém, u Bena to je dokonce první obojek za jeho 12 let života který mu neničí srst...s pásy do kufru jsem se setkala, ale vždy to byl speciálně upravený kufr dle přání majitele (měl přidávané oka pro uchycení) a také tihle majitelé nepoužívali popruhy, ale řetízkové úvazy...Já osobně jsem měla mříž za zadními sedadly a poté co se smečka rozrostla mám klec....
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: bezpečnostní pás do kufru
Datum: 19.5.2011 9:19:13
Vložil: Míša
Dobrý den, my jsme pás do kufru řešili tak, že ten klasický, na zapínání do autopásu, jsme protáhli mezi zadními sedačkami, takže fenka byla v kufru, ale zapnutá byla na zadních sedačkách. Necestovala po autě a byla v bezpečí. Mříže jsme bohužel použít nemohli, protože se snažila vždy přelézt k nám dopředu a mohla by si poranit tlapky. Takhle věděla, že je s námi, neoddělená, a byla v klidu. :)
Odpovědět
|
|
|
Pinč
Datum: 13.1.2011 14:04:46
Vložil: Markéta
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli lze vyšít i pejska, jehož předlohu na webu nemáte?? Jednalo by se o německého pinče v hnědé barvě.. Můžu kdyžtak zaslat fotku..
Díky za odpověď Markéta
Odpovědět
|
|
|
Re: Pinč
Datum: 13.1.2011 20:31:27
Vložil: Silvie
Dobrý den Markéto,
asi by to šlo. Pošlete nám tedy prosím foto, zkusíme na to udělat program. Zřejmě se nám ale trochu protáhne dodací lhůta. Každopádně do 30 dnů byste to měla. Na co by se měla výšivka aplikovat??
díky a zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Pinč
Datum: 13.1.2011 21:19:34
Vložil: Markéta
A můžu poslat na email objednavky@4dox.cz??
Uvažovala jsem o dece, ale zatím je to opravdu jen dotaz, ještě nejsem rozhodnutá.. Markéta
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Pinč
Datum: 13.1.2011 21:50:28
Vložil: Markéta
A můžu poslat na email objednavky@4dox.cz??
Uvažovala jsem o dece, ale zatím je to opravdu jen dotaz, ještě nejsem rozhodnutá.. Markéta
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Re: Pinč
Datum: 13.1.2011 21:40:10
Vložil: Silvie
Ano, samozřejmě, pošlete nám fotku. My to necháme posoudit grafikovi a programátorovi. Obratem se ozveme, zda fotka půjde předělat na výšivku. Když je někdy velké prolínání stínů, výšivka je komplikovaná. Obrázky se vyšívají na deky, osušky, ručníky, malé polštářky, tašky, pamlskovníky. Na trika by to taky šlo. Tak jsem sna na nic nezapomněla. zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Pochvala
Datum: 10.1.2011 19:54:02
Vložil: Věrka a SHERRY
Posíláme pozdrav a hned k němu musíme připojit obrovskou pochvalu za nejlepší obojek který jsme kdy měli :) Doslova jsem si zamilovala uzavřený obojek s voděodolnou podšívkou a nejen já,ale i Sherrynka,která rychle pochopila,že zrovna tenhle se nosí na dlouhé procházky a tak když ho zapomenu na topení mi ho v době kdy se má jít na procházku přinese a i když je nadšená,že jí to vyšlo a jde se ven tak si sedne a čeká než jí ho utáhnu :) Pamlskovník jsem si také hned oblíbila je prakticky malý a přesto tam bez problémů dám pamlsky i míček bez kterého neuděláme ani krok ,na karabinku připnu klíče,za klip ho dáme na opasek a můžem vyrazit kam nás nohy zavedou. Rodnýsek si nový postroj také hned oblíbil rychlé zapínání,žádné zvedání pacek prostě paráda.
Komunikace na jedničku všechny dotazy ihned zodpovězeny což se jen tak nevidí. Prostě vás moc moc chválíme a přejeme spousty spokojených zákazníků jako jsme my :)
Odpovědět
|
|
|
Re: Pochvala
Datum: 11.1.2011 21:25:40
Vložil: Silvie
Moc děkujeme za krásná slova chvály. Dojala jste mě k slzám.
Odpovědět
|
|
|
Pozdrav a velké dík
Datum: 6.1.2011 12:26:04
Vložil: Soňa a Masha
Moc Vás zdravíme v roce 2011 a přeji vše nej a hlavně hromadu tak spokojených zákazníků jako jsme my s Mášou. Na vánoce jsem si přála vaše výrobky a taky jsem je dostala: tričko, kšiltovku, osušku, tašku, nádherný šátek, pamlskovník, polštáře, takže spolu s vodítkem , ouškem, obojkem a norským postrojem už máme od vás krásnou výbavu. Mohu jen potvrdit slova všech, kteří píšou přede mnou, že mne vaše firma dostala ochotou paní Ivy a Silvy a hlavně kvalitou výrobků, které opravdu plní mé očekávání.
Tričko opravdu sedí a spolu s kšiltovkou a úžasným šátkem, který nosí Máša s patřičnou hrdostí , to bude v létě opravdu paráda. Polštáře mě překvapily příjemností materiálu a tím, že odstranit chlupy z nich je snadné. Takže se chystáme hned i na pelíšek. Všechno je ke všemu opravdu moc pěkné a budí pozornost. Nejvíc si ale s Mášou pochvalujeme postroj...doporučuji všem kdo váhají...zapnutí postroje-akce kulový blesk, snadná údržba, rychle schne-máme voděodolný, norský a hlavně udrží na plast. karabině v pohodě i cane corso/ Máša má 50 kg /.
Ještě jednou moc moc díky za vše a ať se daří, holky!!!!!!Moc vám fandíme.
Odpovědět
|
|
|
Re: Pozdrav a velké dík
Datum: 11.1.2011 21:26:41
Vložil: Silvie
Sončo, děkujeme, že nám fandíte, jsme moc rády za věrné zákazníky. Zdravíme moc moc moc.
Odpovědět
|
|
|
Velká pochvala, poděkování a pozdrav
Datum: 5.12.2010 10:53:36
Vložil: Nykyta a Bordó
Dobrý den,před pár měsíci jsem si u Vás objednávala postroj pro svou fenku beaucerona - Bordó. Musím Vám a hlavně paní Věře Pisárové z Brna moc poděkovat,za opravdu příjemnou spolupráci.
Protože jsem upoutaná na invalidní vozík a fenku jsem si cvičila jako asistenta,tak jsem měla mnohem náročnější požadavky,než ostatní. Postroj musel být upraven tak,aby byl při práci pohodlný jak pro mně,tak především pro mou fenku. Neměla jsem přesnou představu o tom,co potřebuji,ale spolu s Vámi se mi nakonec podařilo vymyslet úpravy tak,aby vyhovoval všem. S postrojem jsme já, i Bordó nad míru spokojené a tak bychom Vám chtěli moc poděkovat, za trpělivost při vymýšlení úprav a příjemné jednání z Vaší strany. Převzetím postroje naše spolupráce určitě neskončila,protože plánuji další vychytávky,aby se nám společně s Bordó spolupracovalo ještě příjemněji a pohodlněji..
Přejeme Vám spousty spokojených zákazníků,jako jsme my s Bordó a těšíme se na další spolupráci s Vámi
Odpovědět
|
|
|
Re: Velká pochvala, poděkování a pozdrav
Datum: 6.12.2010 10:53:58
Vložil: Silvie a spol
Zdravíme. děkujeme moc za pochvalu. Těší nás, že jste s našimi službami spokojená. Budeme rádi, když nám časem napíšete jak se s Bordó máte. Zdravím
Odpovědět
|
|
|
poděkování a hodnocení výrobků
Datum: 1.12.2010 10:52:54
Vložil: Pešoutová s BUGGY
Dobrý den. letos jsem si nechala od Vaší firmy ušít obojek se jménem, dlouhý vodítko a postroj. V několika rozměrech a barvy jsem váhala a komunikace a rady s Vámi mi opravdu moc pomohly ve správném rozhodování. Moc děkuji za veškerou ochotu a vstřícnost kterou jsem od vás dostala. Musím uznat, že na vycházkách se obojek ostatním pejskařům moc líbí a několik z nich si ode mě už bralo kontakt na vás. I já jsem hrozně spokojena. Obojek je měkký, ale zároveň pevný. Pohodlně a rychle se nasazuje na krk. Vyšité jméno je fakt originální a moc se všem líbí. Fakt dík. Hodně štěstí a radostí s našima psíma kamarádama. EVA
Odpovědět
|
|
|
Re: poděkování a hodnocení výrobků
Datum: 2.12.2010 10:53:09
Vložil: Silvie a spol
Dobrý den Evi,
děkujeme za milá slova. Velmi si vážíme Vaší chváli. Opatrujte se a zdravíme.
Odpovědět
|
|
|
Poděkování
Datum: 12.11.2010 10:52:12
Vložil: Dana Giňová
Dobrý den, chceme poděkovat vaší firmě, konkrétně Silvince! Jsme překvapeni z přístupu k zákazníkovi, snaží se vyjít vstříc zákazníkovi aniž by to musela dělat. Dost často si objednávám zboží přes internet, ale tady si to naprosto užívám.Ještě jednou děkuji a přeji hodně úspěchů v práci a moc spokojených zákazníků.Dana
Odpovědět
|
|
|
Re: Poděkování
Datum: 12.11.2010 10:52:26
Vložil: Silvie a spol
Dobrý den Dano, děkujeme moc za tuto chvlálu, krásně se to čte..... Přejeme Vám i Vašim pejskům mnoho zdraví. Opatrujte se
Odpovědět
|
|
|
postroje
Datum: 7.11.2010 10:51:28
Vložil: Tereza
Dobrý den, naprosto mě uchvátily vaše stránky :) mám doma dva boxery a pořad pokukujem po nakých fešných postrojich, a protože panička je vybirava a nechce jen tak ledajake tak nemame žadne:) velice se mě zalibil norsky typ, vypada že v pohybu překažet nebude a voděodpudivá látka je suprová!! oba miluji vodu tagže je nebudu muset furt sundavat a tak!!! akorat se bojim barviček, aby k sobě ladily, tagže jsem se chtěla zeptat jestli posilate třeba nake vzorky latek? předem děkuji
Odpovědět
|
|
|
Re: postroje
Datum: 8.11.2010 10:51:42
Vložil: Silvie a spol
Dobrý den Terezko,
těším mě Váš zájem. Vzorky látek posíláme pouze výjimečně a to pokud se jedná o odběr pro kynologický klub nebo odběr více kusů. Pokud byste ale uvažovala alespoň o 2 postrojích, vzorky Vám zašlu. Napište nám prosím na mail Vaši poštovní adresu. Mj. připravujeme do sortimentu nový druh podšívky - suede leather. Jedná se o unikátní textilii napodobující jelenici. Přebírá všechny vlastnosti jelenice a zaráveň si ponechává vlastnosti textiilie. My jsme zatím z tohoto materiálu nadšeni. Přihodím Vám tedy i vzorečky této látky. Jen ještě chci upozornit. Podšívka voděodpudivá není žádný goratex.. Jedná se o textilii s hydrofobní úpravou. Vydrží tedy bez problému déšť... Ale pokud pejsci v postrojích budou plavat, určitě se látka namočí. Ale velmi rychle uschychá. Podšívka je uvnitř polstrovaná vatelínem, který vodu ihned vylučuje. Takže uschnutí je otázka několika minut. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
obojky, vodítka a rozdvojka
Datum: 4.11.2010 10:50:53
Vložil: Gábina, Monty a Sophi
Moc Vám děkujeme ze krásné věcičky. Jsou nádherné!!!!
Jsem moc spokojená, komunikace na výbornou :o)
Ani jsem netušila, že to bude tak rychle, objednala jsem to raději hafanům s předstihem na Vánoce, ale od zaplacení peněz jsem to měla za týden doručeno.
Takže maximální spokojenost se vším :o)
Po Novém roce si asi necháme ušít i opačnou variantu a postroje. Už se moc také těšíme na osušky, které si určitě také necháme udělat :o)
Ještě jednou Vám všem mooooooooooooooc děkujeme :o)
Odpovědět
|
|
|
Re: obojky, vodítka a rozdvojka
Datum: 7.11.2010 10:51:09
Vložil: Silvie a spol
Dobrý den Gábi,
taková chvála nás opravdu moc těší. Naši největší odměnou je upřímná spokojenost zákazníka. Opatrujte se a přejeme mhoho hezkých chvil s Vašimi pejsky. Zdravím
Odpovědět
|
|
|
Obojek a postroj
Datum: 26.10.2010 10:49:59
Vložil: šárka
Zdravím,
chtěla bych se připojit a pochválit - obojek a postroj mám možná jako jedna z prvních ( to si fandím) a můžu po několika měsících každodenního užívání říct, že obojek je stále jako nový. Jeho údržba je jednoduchá a dokonce přežil i válení naší Zuzanky v něčem nevábném. Jsem moc ráda, že jsem zvolila reflexní barvu - jsme denně v lese a Zuzanka je díky obojku stále vidět. Postrojek používáme na cestování a oceňuji, že se dá během pár okamžiků nasadit. Takže ještě jednou díky a držím palce ve Vaší práci!
Odpovědět
|
|
|
Re: Obojek a postroj
Datum: 27.10.2010 10:50:25
Vložil: Silvie a spol
Zdravím Šárku a Zuzku,
ano potvrzuji, že jste jedni z našich prvních zákazníků..... Opatrujte se holky a přeji mnoho krásných chvil. Zdraví
Odpovědět
|
|
|
spona
Datum: 26.10.2010 9:58:12
Vložil: Ondřej Olomouc
Spona, která je na boku popruhu, který jde přes hrudník, nemůže psa dřít? děkuji
Odpovědět
|
|
|
Re: spona
Datum: 26.10.2010 9:58:25
Vložil: Silvie a spol
Dobrý den,
předpokládám, že mluvíte o norském postroje. Toto místo není zátěžové. Nejdůležitější je u tohoto postroje přední část přes prsa - ta je v celku bez spon, plně polstrovaná. Část, která obepíná břicho je pouze upínací a zajišťuje, aby se postroj po těle psa nepohyboval. Doposud jsme prodali v Čechách asi 400 těchto postrojů a nemáme žádnou připomínku na provedení, tak doufám, že byli zákazníci spokojeni. Pokud se chcete zeptat našich zákazníků na spokojenost a funkčnost postroje, ráda Vám pošlu nějaké mailové adresy. Se svými zákazníky jsem hodně v kontaktu a vím, že se rádi podělí o své zkušenosti. Určitě se ozvěte. Zdravím a děkuji za dotaz.
Odpovědět
|
|
|
Dotaz na postroj(nordický)
Datum: 25.10.2010 9:55:56
Vložil: Eva
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda nordický postroj ve předu nebrání psovi ve volném pohybu. Mám totiž strašně aktivního dobrmana a mám strach, že jí tento postroj bude bránit v pohybu. Děkuji za odpověď
Odpovědět
|
|
|
Re: Dotaz na postroj(nordický)
Datum: 26.10.2010 9:57:45
Vložil: Silvie a spol
Dobrý den, děkuji za dotaz. Postroj je velmi pohodlný. Určitě nebrání pohybu psa. Naopak, je to postroj, který se nemusí provlékat mezi levou a pravou přední nohou (jako většina postrojů). Myslím, že množství prodaných kusů hovoří samo o vzrůstající oblibě tohoto postroje. Velmi důležité je dobře pejska změřit, aby postroj nebyl volný nebo těsný. Nemusíte se oměřování bát, je to velmi jednoduché, ale nesmí se odhadovat, ale "měřit". Nevím, zda jsem plně zodpověděla Váš dotaz, pokud budete mít cokoliv dalšího, ráda Vám vše zodpovím. Pokud byste chtěla znát názory uživatelů, tak mohu poskytnout kontakty na naše zákazníky. Zdravím
Odpovědět
|
|
|
obojky
Datum: 10.11.2010 9:55:11
Vložil: Zbyněk ŽAMBERK
Dobrý den, čistě náhodou jsem narazil na Vaše stránky na webu pí. doktorky Popelářové a vaše obojky a vodítka se líbí brzi se u
Vás na Kunčicích zastavím a určitě se domluvíme na objednávce obojku a vodítka mám trochu specifické požadavky a tak se stavím osobně.
Odpovědět
|
|
|
Re: obojky
Datum: 10.11.2010 9:55:36
Vložil: Silvie a spol
Dobrý den Zbyňku,
děkuji za zájem. Rádi Vás uvidíme a předvedeme vzorky. Jen prosím předem zavolejte, abychom si domluvili termín a čas, případně napište mail s Vašim číslem a já se ozvu. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Vodítko
Datum: 9.10.2010 9:48:21
Vložil: Hanka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli by šlo na objednávku udělat přepínací vodítko s podšívkou a případně za jaký příplatek.
Moc děkuji za odpověď
Odpovědět
|
|
|
Re: Vodítko
Datum: 10.10.2010 9:48:42
Vložil: Silvie a spol
Dobrý den Hanko,děkuji za Váš zájem. Přepínací vodítko funguje tak, že je z něho možné vytvořit 3 různé délky. Má na sobě přišité kroužky a karabiny, aby bylo možné přepínat. Ucho se tím pádem posouvá po vodítku, podle toho, jakou délku zrovna máte přepnutou. Vypolstrovat ucho tedy bohužel není možné. Muselo by se polstrovat asi celé vodítko, což by asi nebylo to pravé ořechové. Vodítko se točí a pokud by se celé polstrpovalo, bylo by tímpádem vidět šití polstru z jedné strany. Pokud se u klasických vodítke polstruje ucho, tak je šití polstru zevnitř ucha (z rubu), takže to vypadá dobře. Samozřejmě je možné vyrobit klasická vodítka v delších délkách než 150 cm. Vše se vyrábí na zakázku a můžeme splnit všechny proveditelná přání zákazníků. Pokud by toto řešilo Váš požadavek na polstr, tak je to možné. Napište nám prosím e-mail nebo pošlete tel. číslo, zavoláme Vám. Dohodneme se, co byste přesně potřebovala. Pokud máte další dotazy, tak jsem Vám plně k dispozici. Přeji hezký den.
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Vodítko
Datum: 10.9.2010 9:49:02
Vložil: Hanka
děkuji moc za odpověď, netrvám na přepínacím, takže asi využiji vodítka s polstrovaným uchem, možná jen popřemýšlím o té délce.
Každopádně budu objednávat víc věcí,takže hned jak dám vše dohromady,napíšu email s objednávkou.
S pozdravem, Hanka
Odpovědět
|
|
|
Re: Re: Re: Vodítko
Datum: 10.10.2010 9:49:35
Vložil: Silvie a spol
Ano, Hanko, napište Vaši představu a dohodneme se. Až se to bude hodit, tak se ozvěte. Zdravím,
Odpovědět
|
|
|
Pevný
Datum: 9.8.2010 9:17:05
Vložil: Zuzana
Dobrý den, je možno vyrobit 6 cm široký obojek s nápisem pro teriéra typu bull? Trvám na absenci plastových prvků.
apbt@apbt.cz
Odpovědět
|
|
|
Re: Pevný
Datum: 1.9.2010 9:41:57
Vložil: Silvie a spol
Dobrý den apbt, pokud nechcete plastové komponenty - navrhuji polostahovací obojek a nebo klasický obojek s kovovou sponou. Klasické obojky děláme pouze v šíři popruhu 2,5 cm, podšívka rozšiřuje u této šíře asi o 8 mm na každou stranu. Polostahovací obojky s posuvkou také v šířce popruhu max 2,5 cm (+ podšívka). Pro vás tedy připadá v úvahu polostahovací obojek bez posuvky. Zde nabízíme šíře popruhu až 4 cm - podšívka rozšiřuje asi o 1 cm. Bez posuvky znamená, že oboje má jeden obvod který nelze zmenšovat nebo zvětšovat. Takže obojek se přetáhne pejskovi přes hlavu a na krku je trochu volnější. Ta polostahovací část pak funguje tak, že pokud pejska zapojíte na vodítko - obojek se úplně utáhne a je záruka, že se obojek nemůže svléknout. Posílám Vám foto do mailu. Pokud budet potřebovat další info - jsem Vám plně k dispozici. Zdravím
Odpovědět
|
|
|
Spokojenost největší =)
Datum: 22.8.2010 9:16:07
Vložil: Jitka a Angie
od paní Ivy jsme si objednali obojek pro naší slečnu. Komunikace byla naprosto bezproblémová, dokonce mi paní Iva i poradila, že se jí zdají číslice telefonu malé a obojek se ještě upravoval, což mi ulehčilo případné složité posílání zpět. Po několika měsících obojek vypadá stále dobře a těšíme se až nám fenka doroste a budeme jí moct objednat i postroj =)
Odpovědět
|
|
|
Daisy a Boogie
Datum: 8.9.2010 9:15:46
Vložil: Alena
na jaře jsem nechala sestřinýmu psovi a svým dvěma holčičkám ušít obojky s vodítkem. S paní Ivou bezvadná komunikace. Bohužel jsem špatně vybrala barvy a kontrast byl naprosto nulový a paní Iva mi okamžitě psala, že posílá obojky k reklamaci aby udělali nové. Nevěděla jsem jakou barvu tedy vybrat ale paní Iva mi posílala vzorečky látek apodobně, no prostě paráda. obojky přišli a všichni jsme moc spokojeni. Teď jsem ještě objednala rozdvojku a pro kolegyni štítek a obojek. Moc se na to těšíme. Děkujeme moc za obchůdky, máme z nich stále radost...
Odpovědět
|
|
|
Obojek se jménem a telefonem
Datum: 8.8.2010 9:08:28
Vložil: Ing. Jaroslava Burešová
Obojek vypadá efektně a hlavně je měkounký a široký, takže si myslím, že i příjemný pro psa.
Každopádně je to moc dobrý nápad, vyšít jméno a telefonní číslo. Kdyby to udělal každý, tak by to před nedávnem ušetřilo hodně trápení a bolesti jednomu pejskovi, který se dostal na pár dní do útulku, kde mu zlý majitel útulku bezdůvodně ublížil. Bohužel není cesty, jak to s útulkem řešit. Na obojku je to hlavně dobře vidět, jméno je výborné i proto, že lze lépe navázat kontakt s pejskem.
Děkuji, přeji hodně rozumných majitelů a spokojené pejsky.
Jája
Odpovědět
|
|
|
Hodnocení postrojů se jménem
Datum: 8.8.2010 9:06:53
Vložil: Markéta a smečka
Dobrý den, srdečně zdravím, i já jsem se rozhodla podělit se s Vámi o osobní zkušenost mých 3 pejsků. Před časem jsem jim nechala všem ušít Vaše polstrované postroje se jménem. Už při objednávce se mi velmi líbila dobrá komunikace s paní Ivou a možnost vybrat si barvu popruhu, druh materiálu na podšívku a rovněž její barvu. Jelikož se tyto postroje šijí na míru, přesto, že mám křížence, jsem měla trochu obavy, zda budou sedět. Ale postroje pasují u všech mých pejsků jako ulité. Nasazování je skutečně velmi jednoduché, postroje nikde neodírají, protože jsou polstrované a navíc jsou velmi líbivé. Využíváme je na canisterapii, na stopy, coursing nebo jen i na delší vycházky.Letos jsem byla s naším nejmladším pejskem na výcvikovém stopařském táboře a Alf tam se svým postrojem sklízel samou chválu. Postroj je navíc velmi pohodlný a naprosto mu vyhovuje.
Všem tedy rozhodně doporučuji. Momentálně šetřím na obojky se jménem:-)
Odpovědět
|
|