Obchodní podmínky

1. Základní údaje


Dodavatel
Firma: Martin Dušek
Adresa: Dolní cesta 302
561 51 Letohrad
IČ: 87426587, DIČ: CZ7604033690
web: www.4dox.cz
(dále jen "dodavatel")


Telefon: +420 778 041 977;  608 181 357
Email: objednavky@4dox.cz

Na emaily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 24 hodin, nejdéle však do 3 dnů

 

Číslo účtu pro bezhotovostní platby - Česká republika: 2000099476/2010 , Fio banka a.s.

 

Komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.



2. Objednávka zboží

Veškeré zboží na stránkách www.4dox.cz je vyráběno na zakázku až poté, co dodavatel obdrží platbu na účet. Dodavatel tedy nezaručuje okamžitou dostupnost. Zboží bude vyrobeno a zasláno v dodací lhůtě 14-40 dnů, v závislosti na typu zboží. V případě výběru služby expres (popruhové zboží) se dodavatel zavazuje odeslat zboží do 3 pracovních dnů od přijetí platby. Termín dodání je závislý na dodací lhůže vybraného dopravce.

K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy.  Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.

Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.

Pozor: Individuální úpravy pro atypické postavy jsou možné  - za příplatek dle náročnosti - 300 - 1000 Kč. V tomto případě doporučujeme navštívit náš obchod v Brně, abyste si nejdříve oblečení vyzkoušeli a na místě se dohodli na požadovaných úpravách. Takové zboží již nelze zpětně vracet. Jakákoliv další úprava je znovu zpoplatněna. Úprava bude zajištěna, až po odsouhlasení ceny zákazníkem. Doba výroby úprav oblečení je stejná, jako doba výroby nové objednávky, tedy 3-5 týdnů.

3. Zrušení objednávky

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zakázkovou výrobu, je nutno zboží uhradit předem a to na bankovní účet, který bude zaslán v potvrzení objednávky. Zboží vyrobné na zakázku nelze vyměnit ani vrátit.

4.  Zaslání zboží

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty, přepravou Geis a DPD Také lze zboží převzít osobně v Letohradě nebo v Brně. V takovém případě neplatí zákazník poštovné.

Objednané zboží je zasíláno v co nejkratší době, obvykle do 14-40 dnů od přijetí platby na účet. Takto dlouhá dodací lhůta je způsobena tím, že každý výrobek je originál, šitý na míru a musí se po přijetí platby na účet teprve vyrobit.

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, doporučujeme sepsat za přítomnosti pracovníka České pošty záznam o poškození zásilky, usnadní to případnou reklamaci. Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal.

Poštovné a balné činí:

dodání Česká republika

89 Kč Česká pošta (malá zásilka RR, dodání 3-10 dní od data odeslání.)

89 Kč Zásilkovna (dodání na výdejní místo do 3 pracovních dní od data odeslání)

145 Kč DPD (kurýrní služba - dodání do druhého pracovního dne od data odeslání)

 

Při objednávce nad 1800 kč je poštovné zdarma po České republice a na Slovensko je doprava ponížena o rozdíl nákladů na dopravu (Česká republika x Slovensko)


dodání Slovenská republika

155 Kč Česká pošta

155 Kč Zásilkovna

300 Kč DPD

Matrace a ostatní větší zásilky posíláme pouze přepravní službou DPD, nelze posílat Českou poštou.

Možno platit v EUR.

Samozřejmě v případě objednávky více položek se poštovné již nenavyšuje.


5. Osobní odběr zboží

Značková prodejna Brno - U Tiffany, Zborovská 16, Brno 616 00, tel. 778 041 977

V prodejně si můžete všechny naše výrobky vyzkoušet, prohlídnout, nechat pejska změřit. Osobní odběr zdarma.

Koupit si můžete hotové výrobky jakou jsou postroje, matrace, pamlskovníky, podložky a mnoho dalšího jakou jsou pamlsky, hračky...

Otevřeno máme:

Po 11-17

Út 11-17

St a čt 12-18

Pá 11-17

 

Osobní odběr zboží je možný  v Jablonném nad Orlicí. Telefonicky Vás budeme kontaktovat, že zboží je připraveno a domluvíme si termín pro vyzvednutí.

 

 

 

 


5. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.


Všechny záruční reklamace, kde se závada projeví do 30 dnů od převzetí zboží řešíme výměnou zboží za nový kus nebo opravou vadného, pokud je oprava možná. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Dále se záruka nevztahuje na poškození výrobku způsobeného vadným používáním nebo mechanickým poškozením. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem.

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Pokud chce zákazník reklamovat zboží, je vhodné, aby o této skutečnosti dodavatele informoval a to buď telefonicky anebo elektronickou poštou. Zboží je následně potřeba zaslat ve vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.  Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši.

6. Odstoupení od smlouvy

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Dodavatel je povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení. Finanční částka bude vrácena na bankovní účet spotřebitele dle dohody se spotřebitelem.




7. Rozpor z kupní smlouvy

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.



8. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení a to pouze za účelem zpracování zákazníkovi objednávky. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.



9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.

Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.4dox.cz